HOME My BLOG Facebook Twitter
Official Blog Nadya Sam: Bila akak ipar nak bersalin...

Sunday 2 June 2013

Bila akak ipar nak bersalin...


alhandulillah pagi nie masih dapat lagi menghirup uadara yang segar... huhuhu..
 nk story bnyak mmg xd tp ckit blh.. sje nk bukak minda pagi2 nie..

hurm... kul 12.20 malam akaq ipar dah mula pecah air..
aku dah mula kelam kabut.. macam aku pulak yang nak terberanak.. haha..
nmpak x betpa aku gabra..
ye lah first time wey almi.. haha..
tunggu abg aku blek kje lagi.. aku tengok dye dah xsenang duduk nie pulak aku lagi mcam ape..haha..
bila abang aku balek.. dye pon ikut kelam kabut.. biasalah adeq beradik.. haha...
then.. dye bwak akq ipar aku and aku pulak tinggal kat umah jerk jge ank dye yg sulung...

mungkin perasaan anak dye nie kuat kot.. ank dye yg sulung boleh plak tido xnyenyak.. aku pulak yang susah haty.. ye larh anak dia xnk dgn org..
aku pulak yg xckup tido..
btw now i'm happy...weeeeeee......

akaq ipar aku dapat lahirkan baby boy seberat 2.8 kg pada jam 5.58 pagi..
TANIAH!!!!

^
Sekadar Gambar Hiasan...


No comments:

Post a Comment

 
Fully Design By Nabeel Fikree 2013 ©|