HOME My BLOG Facebook Twitter
Official Blog Nadya Sam: Bufday!!!

Friday, 21 June 2013

Bufday!!!



 Salam 1 malaysia...selamat semua para - para blogger... hahaha.. macam nak bace ucapan dari PM jerk kan..  sebenarnya tengah korek2 idea nie nak bagi hadiah dekat  beberapa orang yang istimewa  dalam hidup saya...tapi saya ada masalah besar saat nie.. hurm agak2 nak bagi hadiah apa eak??
okey sekarang  orang yang akan menerima adalah seorang lelaki dan seorang perempuan.. so korang yang singgah sini membaca mesty ada idea kan nk kongsi kat saya..apa yg sesuai eak??share ler... share is caring right..hehe..(meh saya cuba kenyit2 mata ckit ne taw boleh dapt idea kan..)huhu...

fisrt... my beloved brother.. Mohd Farhan bin Mohd Sam..  okey bufday dye lagi beberapa hari jerk.. tapi masih belum ada dalam memori nak bagi apa kat dia..hehe..knape saya beria nak bg hdiah dkt dia eak?? entah lah mungkin sebab saya terlalu rpt dgn dia kowt.. hehe.. coz dulu masa dia nak nikah saya lah org yg paling beria nanges.. bila ingat2 balek malu oooo.. (tutup muka dengan bantal)..hehehe..
abg ann mungkin yu xd hdiah yg istimewa untuk abg an.. tapi yu nak abg an tau yg yu sayang abg an sangat2...semoga murah rezeki dan dipanjangkan umur.. yu doakan abg an dapt jadi seorang suami yg dapt membimbing keluarga ke arah kebaikkan dan menjadi ayah yg dapat mndidik anknya dengan bijak!!! maafkan yu... kalau dapt jumpa abang an saat nie mungkin yu akan peluk abang an kuat2.. (yu akan cuba untuk tersenyum tapa mengalirkan air mata) i will!!!

second.. seseorang yang amat menyayangi saya sejak saya lahir sehingga saat ini mungkin untuk selamanya... dan saya jugak begitu... MAK!!!!!! SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE 57!!!! YU SAYANG MAK SANGAT2!!!! mak mungkin selama nie mak xnmpak yu sayang mak... mak kalau mak nk taw yu bukan xsyg tapi yu xpndai nk tunjukkan.. cukuplah hanya yu dan DIA yang tahu bertapa yu sygkan mak..mak yu mungkin xdpt mak yg baik atau cantik macam artis2 yang dipuji oleh orang ramai.. ckuplah mak kami semua anak2 mak yg 7 orang nie tahu yg mak adalah orang yang paling baik, cantik, menawan pada pandangan kami.. kami bangga ada mak yg tetap kuat untuk kami semua..mak mungkin kami pernah lupa mak..mungkin kami xinggat mak setiap saat tapi mak & abah tetap ada dalam hati dan ingatan kami buat selamanya...mak.. yu wakil dari abah dan semua ank2 mak yg lain mendokan agar mak tetap sihat dan akan melihat kami berjaya dan bahagia.. KAMI SAYANG MAK!!!!! abah yu pon xlupa kat abah... sayang abah jugak..KAMI SAYANG ABAH!!!




No comments:

Post a Comment

 
Fully Design By Nabeel Fikree 2013 ©|