HOME My BLOG Facebook Twitter
Official Blog Nadya Sam: khilaf saya

Monday 10 June 2013

khilaf saya



 MAAF MUNGKIN SAYA BUKAN PENCERITA YANG BAIK TAPI SAYA CUBA UNTUK MEMBUKA MINDA ANDA SEMUA UNTUK FIKIR PERJALANAN HIDUP KITA DARI PELBAGAI ASPEK



ye  saya pun xsempurna untuk menilai orag tapi saya cuba membuka minda supaya kita sedar siapa diri kita yang sebenar.. maaf tapi kita perlu saling ingat akan diri kita siapa di depan semua orang dan di depan Allah.. itu yang paling penting..

saya bantu awak...
awak bantu saya ye...


tengs sudi baca.. sayag awak semua... jumpe lagi nanty..

3 comments:

  1. saling mengingati kerana kita ini seringkali terleka..tolong saya..saya tolong awak..kitakan sama-sama nak masuk syurga Allah :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 
Fully Design By Nabeel Fikree 2013 ©|