HOME My BLOG Facebook Twitter
Official Blog Nadya Sam: kisah percintaan aku dan dia

Sunday 9 June 2013

kisah percintaan aku dan dia



korang nak taw ke pasal cinta nie..... nak kate best xd lah kisah cinta nie best and sweet cm korg..pada aku citer nie bnyak gaduh jerk..haha.. aku pon xtw aku ke dye yg suke mulekan..haha.. tapi aku rase aku yg suke cari pasal dgn dye..hehe..

FYI.. dah knl dye mgkin 5 atau 6 tahun.. aku pon x ingat..hehe... dye jerk yg rajin ingat bnde2 mcm nie..  mmg jarang dgr lelaki yg ingat tapi aku mmg lemah ingatan ckit..hehe..

first aku knl and aku kpel mmg macam poyo.. boleh cakap sorang utara sorang selatan.. haha.. dua2 poyo konon belagak bagus jerk.. haha..

 tapi hubungan kiteorg dah xkukuh time tahun ketiga.. ada orang ketiga??? tak mungkin coz dye pon macam org xd perasaan... mne mugkin nak jatuh haty.. haha...

msty korang akan ckp eh dkt aku dye nk pulak.. tol x?? hahaha sebenarnya aku kapel dgn dye 3 tahun tanpa hadir seciput pon perasaan dalam hidup dye.. aku jerk yg konon2 feeling habis kat dye.. padahal sme jerk cume aku nmpk excted ckit dlm perhubungan tu.. hahaha... poyo jerk ayat kan..

aku sampai fikr baik cari orng lain.. tapi... bile aku kapel lain lagi xbest.. lagi xd perasaan.. nk gduh2 pon xboleh.. tapi dgn dye ble mase aku boleh cri pasal and gduh dgn dye.. he very awesome!!! hahaha..

kelebihan hubungan aku dgn dye kteorg mmg xserasi.. haha.. mgkin dye mmg jdoh aku kowt..haha..
cume sekarang nie bru nampak 10 % yg dye ad perasaan..haha.. dalam mase 5 - 6 tahun baru 10 %.. nmpak sangat dye tu sengal xd perasaan.. hahahahaha...

nape lah jumpe orang macam dye.. haha.. dan yang lagi korang tak percaya....... aku dengan dye xpernah dating.. bagus kan.. bukan sebab dye sibuk.. tapi dye malas and keras kepale.. aku pon ape lagi.. dye tanak aku lagi tak hadap nk g jumpe dye.. haha...

sekaarang nie dye jadi biskut plak sekejap ada sekejap xd.. aku pon sekarang xkesah kalau dye xd cume kdg2 sje nk dye mcg dulu tapi yg ada cume angan2 dalam mimpi jerk.. hahaha.. dye pon xheran aku xmcg dye.. bagus kan orang macam tu.. xd pening pale nk layan.. hehe..


SAYA SAYANG DEQNAS!!!
haha.. poyo name macam budak2.. umo ko pon dah macam usia emas... haha.. law ko bce jngan melenting taw senyum jerk.. coz aku mmg xkn pernah ckp aku syg @ rindu ko... lau aku ckp plik nmenye.. hehe..

1 jerk aku nak bagitaw ko mmg kawan and BF terbaek yg pernh aku ad....

buat korang yg ada pasangan jangan ikut aku pulak.. pasangan kite xsame takut dye xblh trme klau korang ikut cara aku..

No comments:

Post a Comment

 
Fully Design By Nabeel Fikree 2013 ©|