HOME My BLOG Facebook Twitter
Official Blog Nadya Sam: renungan diri

Monday 10 June 2013

renungan diri



 nampak comel jerk kan pic nie tapi saya xcomel macam dye.. hehe.. saja nak tunjuk korang yang saya teringin nmpak comel.. haha.. tapi kene ingat bersyukur ap yg kita ada.. kita tak tahu mungkin saat kita keluar dari kawasan rumah kita akan dilanggar atau kita akan hilang nikmat yang kita ada saat ini..
 memang kita xtahu apa yang bakal terjadi untuk 1 minit , 1 jam , 1 hari , 1 minggu , 1 bulan , atau 1 tahun yang akan datang.. mungkin Allah akan beri memori terindah atau mungkin memori pahit yang pasti diingati.. tapi kita pelu sedar setiap yang berlaku pasti ada hikmah nya..






nmpak kan bertapa mereka nampak akrab.. tapi tu hanya dari pandangan kasar kita.. kita tak tahu mungkin mereka sering bergaduh.. mereka mampu menipu beribu ribu orang yang memandang tapi mereka tak mampu menipu diri sendiri.. ini lagi akan menyebabkan mereka rasa  rendah diri.. benar jiwa memang terseksa bila kawan baik hilang saat diperlukan.... tapi kita tahu masih ada ramai lagi yang bersama kita tapi kita tetap perlukan kawan .. berkawan bukan kerana paras rupa tapi lebih bagus kawan kerana ikhlas...



 serius saya perlukan kawan, sahabat dan teman...
tapi saya juga memerlukan emak, abah ,abang akak (MY BELOVED FAMILY)
tapi saya yakin ada yang menyayangi saya walaupun saya banyak buat salah dekat dia dia tetap ada untuk melindungi saya (ALLAH)


ALWAYS.....................................







No comments:

Post a Comment

 
Fully Design By Nabeel Fikree 2013 ©|